Müügitingimused

Üldised tingimused

Kehtivad www.candra.ee klientide (edaspidi klient) ja www.candra.ee omaniku Candra OÜ ( edaspidi müüja)  vahel kaupade ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
Müüja jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja toodete hindasid ühepoolselt muuta oma eesmärgil (konkurentsivõimelisus, sortimendi täiendus).
Müüja ja klient kauplevad www.candra.ee kodulehel käesolevas dokumendis tehtud tingimustel. Tellimust vormistades ning makstes kinnitab klient, et on nõus müügitingimustega.

Ostmine ja tellimuse vormistamine

Ostunimekiri luuakse hetkel, kui klient klikib nupule “Lisa korvi”. Mis ei kohusta klienti veel ostma.  Ostukorvis olevad tooted on tellimuse kinnitamiseni saadaval ka teistele klientidele.

Kaupade kirjeldused ja hinnad on avaldatud iga vastava kauba juures. Kõik hinnad on toodud eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Müüja jätab endale õiguse hindasid korrigeerida. Enne hinna muudatuste jõustumist tehtud tellimustele kehtivad sel momendil kajastunud hinnad.
Valida tuleb sobivad kaubad ja lisada ostukorvi vastava kogusega. Ostukorvi sisust saab igal hetkel ülevaate klikkides ostukorvi ikoonile kodulehekülje päises.
Enne maksmist tuleb kontrollida üle valitud tooted, kogused ja hind.
Kui kõik vajalikud tooted on ostukorvis, siis liikuge edasi järgmisele lehele. Täitke täpselt kõik tärniga täidetud väljad, valige sobiv kauba kättesaamisviis ja seejärel sobiv makseviis.

Candra e-poes saab tasuda (Swedbank, SEB, LHV, Nordea, Danske, Krediidipank, Luminor) pangalinkide kaudu. Saab osta ka järelmaksuga, kasutades LIISI JÄRELMAKSU. Makseid vahendab Maksekeskus.
Täiendavad juhised ja soovid on võimalik lisada “Märkused tellimuse kohta” lahtrisse.

Tellimuse esitamiseks vajutage nupule “Eestia tellimus”. Kui valisite makseviisiks pangalingi, siis suunatakse teid edasi eelnevalt valitud internetipanka, kus saate oma tellimuse eest tasuda.
NB! Pärast makse sooritamist vajutage kindlasti nupule „Tagasi kaupmehe juurde”. Vastasel juhul teie tellimust ei aktiveerita!
Pärast makse kinnitamist saadame sisestatud e-posti aadressile teate tellimuse kinnitamise kohta.

Kauba kättetoimetamine

Kauba toimetame kätte Eesti piires vastavalt teie tehtud valikule.
Kauba kättesaamiseks on järgmised võimalused koos hindade ja tarneaegadega:

  • SmartPost pakiautomaadist – valige moodulist sobiv pakiautomaadi asukoht.
    Tarne 1-3 päeva. Lisandub pakke ja saatekulu  3.50€
  • Omniva pakiautomaadist – valige moodulist sobiv pakiautomaadi asukoht.
    Tarne 1-5 päeva. Lisandub pakke ja saatekulu  3.50€
  • Omniva kullerteenus
    Tarne 1-3 päeva. Lisandub pakke ja saatekulu 5.50€

Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.

Pärast kauba väljastamist Candra.ee poolt hakkavad kehtima postifirmade poolt kehtestatud pakkide kättetoimetamise tähtajad. Teeme omalt poolt kõik, et teie tellimus jõuaks kohale võimalikult kiiresti, ei saa me vastutada viivituste eest, mille on põhjustanud transporditeenuse pakkuja.

PANE TÄHELE! Kauba teekond on jälgitav. Soovi korral võimalik edastada paki saajale (telefoni teel, e-post-iga või SMS sõnumina) kauba teekonna jälgimist võimaldav kood.
Toodetele, millel on pikem tarneaeg, on vastav info juurde märgitud (Tarneaeg).

Taganemisõigus

Kliendil on õigus peale tellitud toodete eest makse sooritamist, kuid enne toodete postitamist, oma tellimus tühistada. Teavitada viivitamatult info@candra.ee vastavasisulises avalduses. Ettemaks tühistatud tellimuse eest tagastatakse kliendi pangakontole 3 tööpäeva jooksul peale avalduse laekumist.

Kui kaup ei sobi või ei vasta ootustele, on kliendil õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis. Raha tagastatud kauba eest kantakse tagasi kliendi pangakontole 7 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest Candra Juveeliäri poolt.

Tagastamisele ei kuulu kulu postiteenuste eest!

Juhul, kui soovite tagastatavat kaupa vahetada mõne mu toote vastu, siis saatke meile vastava sisuga e-kiri aadressil info@candra.ee 
Et vältida kauba võimalikke vigastusi, palume kaup tagasi saata turvaümbrikus (võib kasutada sama ümbrikut, milles kaup on Teieni saadetud, kui võimalik).
Kui tagastatav kaup on viga saanud, kliendi süü või hoolimatuse tõttu tekkinud asjaoludest, jätab Candra OÜ endale õiguse tasaarveldada toote väärtuse vähenemise kliendile tagastamisele kuuluvast summast.
Kaup saata aadressile: Lõõtspilli 2, Rakvere, Lääne-Virumaa, 44313, Candra OÜ.